پایبند به قلب و یک کلید

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ق.ظ

چه کنیم

چه کنیم؟؟؟؟؟؟

از قدیم گفتن سگ برادر شغاله

خوبی کردیم بدی میبینیم

کس دیگه بدی میکنه جوابو از ما میخوان

اصلا به خاطر اینکه تموم بشه موضوع

منم که میدونین من منم شاید
با اون که خودشه اشتباه گرفتین
واسه همین تعطیل میشه

ولی بدونین من منم


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
من منم

نظرات  (۱۸)

ب کیرم ک تو تویی حله ؟
پاسخ:
بچه پوست تو اصلا کی هستی؟
اونو سگم داره....
احسان عزیزمییییی خخخخخخخ 
دمت گرم 
پاسخ:
وب قبلی نویسندش حذف کردی چرا؟؟؟
میخوام این وبو پاک کنم برم اونجا
عه؟تو ک میگفتی من یکی دیم؟
چطور شد وبه قبلی یادت اومد؟
خخخخخخخ 
ن ممنون قربونت  
خودم نگهش میدارم چرا بدم ب تو  
پاسخ:
الآن چی بگم من
اگه فکرکنی متوجه میشی خودت آدرسش دادی به من
پس هی نگو این وبو پاک کن
اره سگ داره ک میاد میکنه تو کونت


ببین داش علی نمیدونم خودتی یا هر ادم هرزه ی دگ ای

اینجا مجازیه

من نمیدونم تو میدونی عشق و اینا چیه یا نه


ولی شاخی ک تو شدی واسه گاو نیس واسه بوفالو هه

ببین بس کن


حالا اومدی شاخ شدی ک چی؟؟
بگی چرا منو گذاشتی رفتی؟؟؟؟/


خودت رفتی ب سلامت حالا برگشتی حرفتم باقیه؟؟؟






فکر کردی برمیگرده پیشت کور خوندی



ادم برنمیگرده پیش ی ادم حروم زاده



حالا نمیخواد شاخ بازی در بیاری
پاسخ:
حرومزاده که تویی خونوادت و نمیگم چون منو گفتی
علی نیستم
خودشیرینی تاکی
بس کن تو اصلا منجی
فداکار
ولی اینو بدون
هیچ گهی نیستی که
واسه سوسک هم ارزش داشته باشی
هنو نخواستم شاخ بشم ولی....
ولش کن
من لز نمیکنم که بخوام باهاش باشم
ارزونی گرونی مجانی اصلا مال خودتون
کسی هم نگف بیای نظر بدی
باهات دعوا نمیگیرم
پس محترمانه دیگه نظر نده

دمت گرم حال کردم فقط big like
پاسخ:
شما؟
فرهام هستم واز اشنایی باشماخوش وقتم فقط لطفن یه پست جدید بزارین
پاسخ:
ببینم شاید گذاشتم
باز هم ساعت از ١٢گذشته وتنهاحاضربنده هستم راستی اسم کوچیکتون چیه گفتین بچه دارین اسم اوناچیه؟
پاسخ:
من منم
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۴۴ دنیا تتلیتی
ببخشید/؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اینجا چه خبره؟؟؟؟؟!!!!!!!!!داداش علی اومده؟؟!!!!!!!!!خودتی علی؟؟!!!!!!ظاهرا علی نیست ولی اگه علی نباشه کیه؟؟؟؟؟این من منم کیه؟؟؟؟؟؟؟کی بجز علی و مونا میتونن تو این وب باشن؟؟؟؟عجببب!!!!!!!
پاسخ:
یکی اومد و گفت داداش
سلام من منم
الان این ینی چی...متوجه نمیشم
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۰۴:۲۱ مهدیه گلشنی
دنبا جان خوده علیه ولی اصرار داره بگه من منم 
اصلا بیان هک نمیشه 
ولی اصرار داره ک بگه ایدیه علیو هک کرده 
:-)
نمیدونم چرا پستم نمیزاره اگه علی نیست 
خخخخخخخخخ   
پاسخ:
اصلا این طرف کیه؟
علی خودتی فرداساری هستم کجاببینیم همو برار کوجه شونی فردا
پاسخ:
ایییییشش
اقاخوب از یه دختر مشورت بگیر شاید بتونی یه ذره ادای دخترارو در بیاری
پاسخ:
اصلا برام مهم نیست چجوری فکر میکنی

۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۱۴ مهدیه گلشنی
کدوم طرف؟
چی میگی ؟




فرهام خان ناموسا عقده ایااااا 
عقده ای 

۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۱۶ مهدیه گلشنی
علی ناموسا خودت نیستی؟
جونه مادرت خودت نیستی؟
خخخخ جون مادرت گفتما 

خانم مهدیه گلشنی هه عقده ای رو بامن بودی ؟خانم احترام شمااحترام متقابل منو درپی داره پس این خودتونید که احترام به خودتونو انتخاب میکنید قصدبحث کردن باشماهم ندارم خانم مونا
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۰۶ مهدیه گلشنی
خخخخخ وای خداااا شیکممم خخخخخخخخخخ  
باو ب ما نمیخوری 
حالا خوبه محلتم نمیده پلاسی تو وبش خایه مالی میکنی بچه پوست 
خانم مونا نه مونا خانم 

فرهام خوارکسته نیا وبم 
اقن محترمانه ترین اخطارم یود 

۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۲ خـــــ💋ـــانــــــۅم عـــلــــــ😻ــــــــــے
:-)
مکمله وبلاگتو درست کردم خخخخ 
فقط واسه من یکم خوشگل تره  
Monaoali.blog.ir
پاسخ:
😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی