پایبند به قلب و یک کلید

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ق.ظ

سلام

سلام من منم یعنی خودمم نه اون 

اون اونه ولی من....



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
من منم

نظرات  (۱۴)

این بازیات یعنی چی هان؟
چرا ادا عاشقای دل خسته رو در میاری.ک شکست خوردن؟
جمع کن بابا کمتر تز بیا خخخخخخخخخخخخ 

پاسخ:
رمزشو داشتم اومدم مشکلیه؟ ؟؟
هک کردم
بلدم چون من منم
پایبند رو  من جدا از هم نوشته بودم 
تازه بغله وب هم نوشته بودم 
اون ک فکر فرداشه 
مجبوره ک کر باشه 
مجبوره ک کور باشه 
نبینه چند تا نامرد لای مرداشه 

:-)
گفتم شاید بخوای دقیقا مثه همون وب باشه 
تازه ی عکس هم کنارش بود 

تو تویی 
ولی منم منم 
یادت باشه 
پ بشین ببین چی میشه 
این بازی ک تو میکنی مهره هاشو من چیدم بچه 
مونده برسی
پاسخ:
ولی من منم
بچه منظورت بچه هامه
چون دوتا دارم کوچولوئن
از مهره بدم میاد
از تاس خوشم میاد
اهان راستی برو تنظیمات وبت نوشته تنظیمات ساده فک کنم 
یجا هست نوشته نظرات جدید در بالای نظرات نوشته شود 
اونو بزن ک نظرات جدید بیان بالا 

من نه منم 
نه من منم 
نه تو تویی 
ن من فقط
پاسخ:
فک کنم مریض باشی
چون من منم
اونی که میگی خودشه
برو به خودش بگو
ببین تا تونستی تو این یه سال عذابم دادی 
دیگه بسه بسمه 
دیگع تمومش کن 
از زندگیم برو همونطور ک چهارماه پیش رفتی
اگه به قول رفیقت ی ذره دوسم داشتی ک این وبو پاک میکنی و میری 
یاحداقل اسمشو عوض میکنی 

پاسخ:
عزیز دل عزیزت
من منم یعنی اون نیستم
من یه زنم
اونی که میگی الآن
باید روتخت باشه
خخخخخ وووااایییی یعنی منفجر سدم از خنده عکسه پورن استار میزاری رو پروفایلت؟خخخخخ الکسیس تکزاس؟خخخخخخخ وای مردم پ جقی هم بودی خبر نداشتم حخخخخخخ 
پاسخ:
اینکار واسه شماهاست که باچندتا هستین
درضمن من منم
اونی که میگی خودشه
ما با چند نفر نیستیم ب ظاهر خانم 
فقط برای دومین بار راضی ب ی رابطه شدم 
باشه من خر عرعرررر 
چرا حالا این وبو هک کردی 
چرا هلی و مونا؟
خخخخخخ  
جالبه 

پاسخ:
چون قبلا اومده بودم وبتون
دیدم ولش کردین گفتم حال حسابی بدم
نمیدونم ای پی تو باور کنم یا حرفاتو 
لطفا ادرسو عوض کن 
نمیخوام حتی اسمم کناره اسمت بیاد 
هرچی بینه ما بوده تموم شده 
ازت متنفرم 
برو  واسه همیشه برو  
پاسخ:
هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه



وب خودمه واسه شما ها بود ولی الان مال منه
چه جالب میدونم حتمن شمالایق اینجایین بیگ لایک
پاسخ:
ممنون
خواهش میکنم لایقید گفتم
میگم من منم؟
اسمت چیه؟
اسمه بچه هات چیه؟
پاسخ:
بچه ندارم
اسمم همون من منم
ولی بعضیا
بهم میگن
عروس خانوم مامانم
تو ک گفتی دو تا بچه داری؟
وا ؟
نکنه حرفت,ایهام داشت؟
پاسخ:
بچه داشتم طلاق گرفتم
اون گرفت
الهییییی :-(
من تو رو نمیتونم درک کنم ولی اون بچه ها رو چرا 
وقتی کلاس اول بودم پدر مادرم طلاق گرفتن 
بعده ی سال دوباره پشیمون سدن ازدواج کردن 
ولی باز خوب خیلی سخت بود اون ی سال :-(

پاسخ:
نمیخوام فکرکنم درموردش اصلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی